Packningsdags!

Hej på er!
jag ska precis springa ner och packa min saker och sen gå ut till stallet och börja där.
Kom nyss hem från hästshoppen, vi är ju som värsta stammisarna där har jag kommmit på!
I alla fall vi köpte  ett flugtäcke till S med hals och allt. Så nu ska hon inte bli så biten.

Är lite nervös inför helgen, men det kanske inte är så konsitgt?
S förra ägare kommer vara där och tävla med sina andra hästar så går nått fel så kan hon säkert hjälpa mig :)

Vi åker ikväll runt fem sex tiden så det blir spännande!

Igår så red jag S runt korta rundan. hon var otroligt spänd eftersom precis innan vi tog in dom från hagen så sprang det förbi en älg så hon var ju något stirrig, blev mest skritt jobb och mot slutet slappnade hon av och kändes fin :)

Middagen igår som pappa och min styvmamma bjöd på inne i stan var ooootroligt gott! och det var riktigt trevligt!
efter det så for vi hem till farmor och åt lite tårta, jättemysigt!

Nu ska jag sätta igång med packningen men jag slänger nog in ett inlägg sen innan vi åker.
Ha en bra dag, seeeeeya!!//
J.D




Min favoritbilder som jag tog i våras, att dom är coola?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0