Oj vilken helg!

OJ så bra det har gått!
Hon var helt galet fin och duktig.

fredagen kom vi ner runt sju och då red jag henne en liten snabbis nere på travet där alla stod uppstallade,
sen cyklade jag tillbaka till husbilen uppe på anläggningen och åt lite godis och sen var det dags att sova.

Lördag:
Jag vaknade runt åtta och sen åt jag lite frukost och cyklade sen ner till samantha,
Sen var det dags att göra iordning för 1m, Skrittade sen upp till anläggningen och gick banan.
Framhoppningen gick helt okej, banan hade ganska dåligt underlag och sen var framhoppningen oootroligt smal så det var väldigt svårt att sätta upp galoppen.

Men vi hoppade 1m och gick dubbelnolla red inte superfort eftersom det var första klassen men det räckte till en placering(sjätte)
Sen efter avd.b hade hoppat så visade det sig att det hade varit en stilbed. i klassen som jag vann(!) med 61poäng.

Sen var det dags för våran första 110, jag var sjukt nervös av någon anledning och hade ganska dålig galopp hela banan igenom men hon är ju världens snällaste och hoppar allt ändå och vi går dubbelnolla och kommer fyra! :)

På kvällen grillade vi och hade jättetrevligt med alla på anläggningen!

Söndag:

Idag hoppade vi bara en 110 eftersom dagen innan var det jättevarmt och underlaget var inte helt okej.
Idag kände jag mig nästan inte alls nervös och jag fick igång en något bättre grund galopp!
Fick en toppenrunda och en toppen tid,  så vi slutade på en tredjeplats :)
Även i den här klassen var det en stilbedömning som vi tog en tredjeplacering med 60poäng.

Kom hem i ganska bra tid, men är heeelt slut!
Vilken helg! sammanlagt fick vi fem rosetter, två placketter, två pockaler och två stilpris.
Kan man va mer än supernöjd?

Det var kul att det var så många som kom fram och grattade mig för att jag har köpt en sån fin häst och jag kan väll inte annat än hålla med!

 Hundra tals pussar på S och nu ska jag sova!

Men vi hörs imorgon, då ska ni få filmerna, nu får ni bilder istället! :)

seeeya!// J.D


Dag 1 vinster :)













Kommentarer
Postat av: Elin

Kul! :D

2009-07-20 @ 00:18:59
URL: http://eliinronnqviist.blogg.se/
Postat av: Erika Lilja

Gud vad roligt :D Grattis!!

2009-07-20 @ 02:51:58
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Grattis! :D



Låter som att du har fått en kopia av Liva ;P

Och jättebra att du har fixat färgen på kommentarerna! :)

2009-07-20 @ 11:57:29
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: j

jättesöt häst:)

2009-07-20 @ 12:37:02
URL: http://jossipossi.blogg.se/
Postat av: Johanna Kruse

Väldigt fin häst måste jag säga. Vad är det för stam? :)

2009-07-28 @ 14:33:48
URL: http://johannakruse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0