lite bilder

Så var och fotade lite i hagen nyss, så nu får ni en massa bilder!
Har precis ringt och fixat boxplats i övik och tagit reda på vilken tid vi åker, Så på fredag runt fyra fem åker vi ner till övik.
Jag kommer inte hoppa fören på lördag efter ett nångång, så det blir ju att ta ut henne lite innan och jogga igenom henne.
Sen har jag inte anmält mig till på söndag men jag ska nog se till att efteranmäla till en L:A då. känns skönt att hoppa lite lägre klasser, Även dom som hoppar högt måste få gå ner ibland och bara slappna av, och det är verkligen vad vi behöver.
Och det vill jag också säga till er, var aldrig rädd för att gå ner imellanåt det är bara bra för dig själv och hästen!

Fick visst en besviken läsare nyss och jag förstår hur du tänker, men jag blev bara så upprörd. och visst jag kanske brusade upp lite, och det var inte alls meningen.  Ska tänka på det i fortsättningen!

Jag är jättepeppad på tävling det ska bli så kul!!!!
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova.

Men vi hörs imorgon då ska jag packa och tvätta :)
Puss och kram, seeeeya!//
J.D














Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte hur du har råd att köpa ett par nya ridstövlar bara så där, det låter som att du bara kommer på tanken en dag att : jag kanske borde köpa ett par nya ridstövlar, och sen far du bara och köper dom, hur har du råd?!

2009-07-08 @ 23:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0