Håller jag på att bli sjuk?

Åh inte nu, det är ju sommar och allt.
Vaknade imorse med en svullen hals, och haft huvudvärk hela dagen.
Nu börjar jag känna mig lite yr också, som att febern är påväg. Riktigt jobbigt om det skulle vara så!

Jag har hittat min drömhäst nr2 nu. Han ser helt underbar ut. Ska prata med mamma när hon kommer hem från jobbet!

Inatt sover hästarna ute, Skönt för dom. och för mig :)

Imorgon ska jag nog skriva ett inlägg om tea!

Köparna mailade mig idag, dom berättade att dom hade hopptränat nu för deras tränare som var minst lika nöjd som dom. Känns så himla skönt och rätt! :)

Nu ska jag kolla till hästarna och sen göra ett försök till att sova bort den här förkylningen!
Puss och kram ,seeeeya!//
J.D


Saknar henne så mycket, nu har det gått en vecka. Min finaste.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKA DU HA EN TILL HÄST?!?!?!?!?!?!?

2009-07-31 @ 18:44:24
Postat av: jojiiz

svininfluensan? ;S

2009-07-31 @ 19:12:10
URL: http://jojiiz.blogg.se/
Postat av: charlotte

hej jacqueline!

tog du nått kort på mig på hippotävlingarna? :)

2009-07-31 @ 22:36:01
Postat av: charlotte

du kanske har mig på msn, annars [email protected]

:)

2009-07-31 @ 22:37:12
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Åh har du sålt Tea?

Hon stod i mitt stall förut (råneå)

Vars kommer hon stå nu? :)

2009-08-01 @ 10:35:37
URL: http://rebeckagranstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0