Dagens ridpass med S och Tea

Hej på er!
Då tänkte jag berätta lite om dagens ridpass.
Dagens runda tog ganska precis 45min, Tog det tredelade på S eftersom det kan bli ganska enformigt att bara rida på jaktstången.
Det gick riktigt bra, hon var fin och avslappnad i skritten och traven sen i galoppen blir hon alldelens förmycke häst för mig. men eftersom vi bara var ute i skogen idag så gjorde det inte så mycket.  :)

För tea och amanda gick det bra, tea blev lite pigg som hon kan bli då man rider ut tillsammans men amanda löser det där så bra så!

Ikväll åkte jag med amanda  och kollade testade ett par Tretorn stövlar på pegasus, så vi har lagt undan dom och imorgon ska vi iväg till hippo och prova ett par pioneer. så vi får se vad jag kommer hem med imorgon, antingen ett par tretorn eller ett par pioneer. spännande va?

Tack så himla mycket för alla kommentarer varje litet ord värmer, verkligen!
Fick nyss en jättefin kommentar av dom som äger mira, där dom skrev såhär:
"Hej och glad sommar. Här kommer hälsningar från oss och Mira. Vi vill bara säga att du gjort ett jättebra jobb med Mira, det märks att du jobbat med hoppningen. Vi är jätteglada att du kunnat ta hand om henne den här tiden, och när hon är såld, ska du få en bonus. Hoppas du får en härlig sommar med dina hästar. Och tack än en gång. Anita och Sandra"

Gulligt va? :)

Och alla ni andra som kommenterat om inlägget om tea, tack. Ni har nog rätt, att dom flesta anonyma ska man inte lyssna på, dom personerna är oftast bara osäkra i sig själv.

Nu ska jag precis gå och ta in hästarna och sen får vi se om jag och lillebror åker in till stan och ser lite film med storasyster!

Ha en bra kväll så hörs vi senare! puss och kram, seeeya!//
J.D

(mer bilder kommer snart när jag släppt in hästarna)


Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: elvira boström

duuuu, bruuuden, jag vill ha mera bilder på fuxen, mera mera mera :):):)):):):):):):):))9

2009-07-08 @ 20:12:36
URL: http://elvirabostrom.blogg.se/
Postat av: Sara Ekblom

Dom svarta tycker jag är snyggast men dom svart vita var inte så tokiga dom heller:)

2009-07-08 @ 21:26:45
URL: http://ekblojjmare.blogg.se/
Postat av: Anonym

pioneer helt klart!!

2009-07-08 @ 21:51:17
Postat av: Evelina

Jag ser inte riktigt är det snörning på pioneer ?

2009-07-08 @ 22:31:23
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker lätt att du ska köpa pioneer! :D

2009-07-08 @ 23:31:23
Postat av: Anonym

Jag tycker lätt att du ska köpa pioneer! :D

2009-07-08 @ 23:32:16
Postat av: Anonym

PIONEER helt klart, det är så många som har tretorn:)

2009-07-10 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0