Äntligen lite sol

Hej på er!
idag har vi äntligen fått lite sol, eller ja igår kväll var det ju lite också men det drog bort lika snabbt som det kom!

Idag ska jag städa hela stallet, ser ut som ett kaos eftersom när vi kom hem från ö-vik så släpade vi bara in allt i stallet så nu är det kaos, riktigt kaos!

Vill ni veta hur söt tea är, Vi brukar göra en lek i hagen som hon tycker är jättekul, ni ska få ett bildspel lite längre ner så ska ni få se.

Nu måste jag gå ut till stallet och sätta igång, juste igår var vi och köpte en ny magplatta åt S, en jättefin och den satt perfekt, tea har en likadan fast kortare, och den har hållt i ca 4-5 år skulle jag gissa på. Så den är riktigt bra!

vi diskuterade lite igår om vi ska åka på fredag eller på lördag så jag hoppas min bästa mamma och min bästa styvpappa kom fram till att vi åker på fredag, mycket skönare för både henne och mig att landa en dag tidigare :)

Nä nu ska ni få se våran lek och jag ska gå ut och börja i stallet!
puss och kram, seeeeeya!//
J.D


Först går vi en bit från grinden och där får hon lite gräs


Sen tvär vänder jag och springer och hon blir jättebusig och vill springa efter


haha ja som ni ser!


Den lillasolen som titta fram igår var då vi var och hoppade tur nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0