Uppdatering!

Hej på er, nu ska jag ta mig tid och berätta lite!

I onsdags var drog vi in mira och tea till hippo!
Kom dit runt ett två och gick direkt till stora ridhuset och gjorde iordning en linje med fem(sex tillbaka) oxer räcke,
Först ut var tea hon gick helt underbart bra, riktigt bra rytm och allt, det blir att hoppa henne med hacket i helgen!
Börja med att hoppa lågt och sen avslutade vi på 1.10!
Sen var det miras tur men då blev halva stor ridhuset upptaget så då fick vi lov att flytta räcket tyvärr, hade verkligen velat hoppa linjen med mira också.
Med mira gick det inte lika bra med, tror hon blev rätt slut då hon hade så otroligt mycke päls, men vi avslutade bra vilket är det viktigaste!

Igår så kom amanda hit och vi var ute i stallet och började smörja lite inför tävlingarna :)
Jag red mira och amanda red tea!
Det gick riktigt bra för amanda och hon hade trots allt bara ett tredelat på henne men jag blir så himla glad över hur bra dom fungerar tillsammans, tea testade ändå amanda lite, men det löste dom snabbare än blixten!
Mira testade jag rida med två delat gummi bett vilket gick helt okej! :)

Idag så kom amanda ut med bussen nu på eftermiddan och vi skyndade oss ut till stallet och jag for ut med mira och amanda så snäll som hon är mockade och gjorde klart det.
Mira gick riktigt riktigt bra, hon ryckte inte alls i galoppen som hon gjort en hel del på slutet! så det känns så himla bra nu inför LBn imorgon! :)
Tea vilade ikväll eftersom hon ändå inte ska tävla imorgon!

Idag har vi fått ett tillskott i familjen en till hund, vid namn molly, Hon ska bo här och vi ska försöka få lite ply på henne osv :) det är en dansksvensk gårdshund, riktigt trevlig och söt! lite osäker, men hon har redan gjort stora framsteg!

Nu sitter jag och amanda och titta på lets dance och tjockar oss! så sjukt skönt!

Imorgon så blir det att gå upp relativt tidigt och göra iordning allt,  Mira ska knoppas och grejerna ska smörjas och skåpet ska packas och tea ska ridas här hemma! Tävlingarna börjar halv fem och det var faktiskt riktigt många anmälda så det lär bli en låååååång kväll!

Nä hörrni nu ska jag forsätta njuta av min och amandas slappar och tjockis kväll! ha det bäst!seeeeeeeya!//
J.D

Här har ni vårat nya tillskott i familjen som ligger och breder ut sig över hela soffan!

siri ville också va med! :D

Kommentarer
Postat av: cassssss

hahah usch kunde du inte ha tagit en bättre bild:P

2009-03-01 @ 14:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0