Nu får det vara slut på alla motgångar.

Hej, igår kom jag hem och skyndade mig att slänga ihop alla saker och sen var det bara snabbt in med mira i transporten och sen iväg.
Det började ju såklart med att lastbilen var konstig och ville knappt köra, men efter många om och men så kom vi oss fram.  första var det en teori som jag tyckte var väldigt bra, hon berättade mycket om os och även lite hur hon rider hemma och då var det en sak som hon tog upp som jag insåg att det jag kanske tyckt att jag varit lat kanske inte var bara lathet utan också något bra, Hon sa att hon rider bara sina hästar i korta och intensiva pass, alltså hon rider inte länge då hon rider hemma utan hon är ute i 30-40 min men då ger hon allt, istället för att man ska sitta och nöta i en timme och då på så sätt belasta koter, leder osv.

träningen gick väll inte så bra, mira var brunstig och sparkade en hel del där i mitten av passet, men mot min vilja så tog vi den sista rundan ändå och hon skötte sig bra, vi tog oss över allt och hon var inte lika flänning. fick lägga en liten volt innan ett smalt räcke då hon mest tog komandot själv.

Och sen till det jobbigaste då vi skulle hem, lastbilen startade såklart inte. NU ÄR JAG SJUKT LESS PÅ DET DÄR VRAKET.
Tur som vi hade så kunde snällaste sandra höglander och hennes mamma skjutsa hem oss! tack så sjukt mycket!
NU hoppas jag att mina päron förstår att det börjar vara dags att köpa en ny omgående!

Är inne i en period just nu då jag inte vill nått mer än att flytta söder ut. är så otroligt less på allt här!

Idag har jag varit hemma och försökt kurera mig, halsmandlarna som spökar igen som alltid. kan inte svälja utan att det gör sjukt ont i halsen och öronen.
Ska gå ut till stallet och ta en dos av hästlukt så kanske det blir bättre, vem vet?

Har redovisning imorgon, tror inte att den blir av om jag har likadant i halsen.

Teas knä är väll varken bättre eller sämre, ska kolla på det nu då jag går ut.
lilla vän varför ska du göra sådär! hade verkligen velat träna med tea också.

Det var en som frågade om jag inte kunde lägga ut tips på olika övningar, en övning varje dag, men det tror jag inte att jag hinner! men jag kan försöka så ofta jag  har tid och har några bra övningar i huvudet! :D
Kommer märka det såhär om det är en övning eller ett tips! så håll utkik! :)

Kul att ni kommenterar vill gärna ha mer av det!

Ska gå ut nu, men vi hörs senare eller imorgon! ha det bra! puss och kram! seeeya!//
J.D


Kommentarer
Postat av: sandra

nämen vad söt du är! såklart vi hjälper till, hade ju inte varit så kul annars att få lämna henne. vi hade ju möjlighet så det var ju bra :D:D



och hoppas det blir bra med halsen!! och ja, att ni hittar någon bra lastbil hehe:D

2009-02-04 @ 20:26:41
URL: http://sandraeatworld.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej, Jag undrar en sak. På tävlingar har jag sett nästan alla ha en kavaj, en skjorta och en krage! Men måste man ha kragen eller räcker det med bara en skjorta och en kavaj? jag blir helt galen på det dära så snälla svara.

2009-02-05 @ 12:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0