Mira har trampat sig, AAH!

Hej på er!
Igår så var jag så trött så jag inte orkade skriva nått inlägg.
Jag fick veta att jag inte klarade mitt omprov i matte och det var ju väldigt sämst av mig, men men. Hoppas på att dom flyttar mig till en liten grupp istället!

Igår vilade tea och jag red mira, vi småhoppade lite över några stockar som vi hittade, när jag kom in såg jag att hon hade trampat sig så hon blödde ganska rejält,  men vi kylde det och la på en salva så jag hoppas det blir bra, Idag får hon vila eftersom det hände igår så hon var lite svullen imorse, men jag tror det blir bra.

Idag så började jag åtta vilket var lite små drygt!
Pratade med ett såkallat PS team som ska vara i våran klass ett tag och försöka höja nivån och få klassen att vara mer en klass. Jag tyckte det var riktigt bra, det känns som att äntligen kanske jag kan plocka upp skolan till en högre nivå, dom tycker jag gör en jätteinsats och att jag är jätteduktig som håller på med dom hästarna jag gör och att jag ändå klarar g nivån om inte bättre i skolan, och dom sa att dom verkligen tycker att jag borde berätta för min mentor om vad jag håller på med(hästarna) och vilket jobb jag lägger ner, eftersom min fråvaro varit lite si sådär, dom vill att jag ska berätta så min mentor kanske kan få lite förstående, inte för att man ska ha frånvaro men ändå så dom vet att det inte är för att jag skolkar och är lat utan att ibland så räcker jag inte riktigt till och orkar skolan fullt ut.
Sen satt dom och peppade mig jättemycket till att jag ska fixa min betyg till nian så jag kan ta mig in på ett ridsportsgymnasium söder ut som jag absolut vill. Så jag hoppas och tror verkligen att det här kommer vara jättevärt och hjälpa mig jättemycket om allt går som tänkt.

Nu sitter jag och ska precis gå ut till stallet, och ikväll kommer nog signe hit och vi ska bara chilla, så det blir nog jättebra.

Juste fick en fråg hur lång jag är, och jag är 1.64cm :)

Nä hörrni dags för lite nytta! hoppas ni har det bra, och kommentera på, vad ska ni göra ikväll? vilket gymnasium ska du gå på om du inte redan går, vilket går du på isfl?

Puss och kram! seeeeeya!//
J.D


Hoppas jag kommer in på det jag vill efter nian. Det skulle vara så sjukt kul!
Det här är ju trots allt, mitt allt!

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Vad tråkigt! :O Har du biljett till showen då? :O



Tack, det tror jag nog att jag kommer få, är det ingen rolig uppvisning så är det ju bara att gå till mässan, och shopping är ju alltid kul ;)



TACK! :D Haha varför det? Din design är ju redan skitfin! :O

2009-02-20 @ 17:45:50
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska börja på gymnasiet efter sommaren och jag har sökt till stylist med spa som första, design som andra och forslunda som tredje. jag lär inte komma in på stylist med spa eftersom det är 285 poäng som är medel och 270 som är lägst så jag satsar på att komma in på design där det är betydligt lägre poäng. Jag vill bara ge dig ett råd och det är att ge allt du har redan nu! det funkar inte att ta det lugnt i åttan och tro att man ska kunna höja betygen från G till MVG i nian som jag har gjort. Jag är jättebesviken och önskar att jag kunde gå om åttan med samma klass som jag går i nu. Det känns som att mitt liv är över nu men det är bara att kämpa vidare och tänka positivt. Ge allt nu och tänk positivt och ge aldrig upp hoppet om dina drömmar. lycka till :) Ps! din blogg är bäst! ;D

2009-02-20 @ 23:09:52
Postat av: Anonym

vad vill du gå för ridsportsgymnasium då?:)

2009-02-26 @ 16:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0