Min önskan gick i uppfyllelse!

Hej på er, såg ni i inlägget igår? om hur jag skrev att jag hoppades på att snöstormen skulle vara borta då jag vaknade, och så blev det, nu snöar det lite, men det blåser inte alls lika mycket, till och med solen lyser ju nu! :D

Tänkte rida mira tidigt imorse men då sa mamma att hon jag och min syster skulle ha en liten pyssel och myskväll i stallet, så jag rider så istället då jag får lite sällskap!

Nu ska vi snart fara med våran hund rocco och kastrera honom, och samtidigt göra ett ultraljud på våran lilla siri.

jag vill också förklara för er att mina råd och tips kommer ju erfarenhet från mig och ingen annan, och eftersom jag i dom flesta fallen inte sett hur ponnyn eller hästen är så gör jag bara en gissning eller vad man ska säga, så det bästa är ju att rådgöra med en tränare också! men jag tycker det är jättekul att ni frågar!

Nu ska vi åka men vi hörs senare! har massa grejer att berätta senare då jag kommer hem, kika in då! puss och kram seeeya!//
J.D

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Eller hur! :O Även om det typ "bara" är någons lilla smörklick som de kladdat ner skolmatbordet med, som man råkar få på fingret, så får man typ nästan panik! :S

Konstigt egentligen, smör är ju bättre att få på sig än t.ex. hästskit, men man blir ändå inte lika äcklad över hästskiten som över smöret x)



Usch ja, toaletterna är rena mardrömmen! :O Går heller aldrig på dem, har nog gjort det kanske 7 gånger under alla år jag gått i skolan! :I

2009-02-09 @ 13:20:42
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0