jag lever, har bara en massa saker att göra just nu!

Hejsan, tänkte bara säga att jag faktiskt lever trots min otroligt dåliga uppdatering, men det är väldigt hektiskt just nu! men imorgon har jag tänkt sätta mig ner och berätta vad som hänt dom dagarna jag inte bloggat, just nu är jag på toppen humör och ska sova!
I helgen blir det tävlingar heeeela helgen, mira går en L:B båda dagarna och tea hoppa L:B +5 och L:A på söndagen!
Hoppade med dom båda i ridhuset i onsdags vilket gick väldigt bra!
Världens  bästa amanda kommer bo här i helgen så det kommer bli bäst!
Vi smygstartade redan idag med att smörja lite grejer och raka mira(bilder kommer)
Har haft en himla massa prov och redovisningar och imorgon blir det en redovisning i SO och solouppspel på musiken för min musiklärare.
ojojoj jag som bara skulle tvär skirva lite haha! aja nu måste jag sova om jag ska ha en chans att ta mig upp imorgon! Ha det bäst! puss och kram!//
J.D

hihi sötnos!


En av våra två stallkatter

Kommentarer
Postat av: Jennifer :D

Det e ju Sara !:D:D:D <333 saknar henne jätte mkt !!

2009-03-10 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0