Fredag Igeeeeen! :D

Hej då var det fredag IGEN, sjukt skönt!
skrev inte så mycket igår på kvällen, mira och tea vilade i alla fall.

Idag tänkte jag att jag skulle skritta tea men då såg jag att svullnaden inte var helt borta, SUCK. aja mamma misstänker att svullnaden rinner neråt så det kan vara därför det inte är helt borta än.
Red i alla fall busmonstret mira idag, och oj vad hon var busig, haha. och jag som inte alls visste att hon skulle vara på detta humör satt där barbacka och kände hur jag mest flög runt på den där ryggen av alla små bockningar och stegringar hon gjorde. aja, vet inte om hon blir extra känslig då hon är brunstig, det verkade då som det idag! men jag vet i alla fall att det blir teas hackamore på hemma tävlingarn! hon funkar så himla bra på det! :D

Huvva så kallt det var idag, nästan så jag tänkte överväga att rida, men jag bet ihop och for ut, vad tycker ni? var ligger köldgränsen när det gäller att rida utomhus? när tycker ni att det är förkallt för att rida ut?

Vet ni hur sugen jag är på att rida tea, det är nästan galet.
På måndag är jag LEDIG!!! woho. Hoppas peder hinner laga lastbilen på söndag kväll då han kommer hem från örebro, för då kanske han kan dra in mig och mira på måndag. tror inte att tea ska ansträngas så mycket. så hon och bella får stanna hemma då! om allt går som tänkt!

Idag hade vi egentligen bad på idrotten, men liksom ALDRIG att jag tänker sätta en fot i det där äckliga vattnet.
Tycker det är jävligt dålig stil om allt liksom hänger på en aktivitet att få g i idrott, det har liksom inte gjort det tidigare, och det är sjukt enerverande, och det får mig ännu mer att inte vilja vara med.
Tror han inte att jag rör på mig så fine, då får han tro det. SUCK.

Nä nu ska jag gå och vara social med min mor, och juste, jag har fortfarande en väldans lust att flytta från umeå!

Ha det bra så hörs vi imorgon! puss och kram! seeeeya!//
J.D


Visst blir man kär i den här bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0