akupunktur, Fit for fight!

Hej på er, igår kväll kom jag in rätt sent, det blev hastigt bestämt att ingemar skulle komma ut och göra akupunktur på mira och tea och kolla tänderna på tea!
Vid ett igår for vi in med rocco och lämnade honom hos veterinären eftersom han skulle bli kastrerad,
sen for jag och mamma och handlade foder på pegasus och jag fick en ny ridjacka, jättepraktskt och bra!
sen for vi runt lite och hämtade casssandra innnan vi hämtade upp en ny opererad rocco och for hem.
Sen åt vi och tog det lugnt och mamma ringde till ingemar våran akupunktör  och frågade om han kunde kolla igenom hästarna nu innan första tävlingen och då hade han tid direkt så då kom han ut och raspade teas jättetaggiga tänder och satte lite nålar och kände igenom henne och han sa att det inte var någon fara alls med hennes knä och att hon såg pigg och frisk ut.
Sen blev det miras tur och jag blev så himla glad då han sa att hon såg otroligt mycke finare ut i muskler osv, riktigt kul, han tycke inte hon såg lika sne ut! kul va? även mira var pigg och fräsch.
Det är svårt att föklara den här känslan att veta att dom hitintills är fina och bra. så nu är dom fit for fight, Både mira och tea tyckte det var riktigt skönt!

Idag och igår vilade hästarna eftersom han ville att dom skulle göra då dom fått akupunktur, så idag så bad jag mamma mocka åt mig så jag for direkt hem till pappa och har nyss ätit lite ben & jerrys och har pluggat inför omprovet i matte imorgon, inte taggad allas, uuuuh. aja det är väll bara att bita ihop.

Imorgon har jag både matte och engelska prov.  hoppas på det bästa liksom.

Tänkte att jag skulle skritta dom imorgon och kanske små trava lite. bara ta det lugnt i alla fall!

Nä nu är jag allt för trött, ska sova tidigt ikväll! men ni får titta in imorgon och se hur det gick med proven, juste glömde säga att jag hade hemkunskapsprov idag som faktiskt gick bra!

Nu kommer det massa bilder från igår!
Ha det bäst! puss och kram! seeeeya!//
J.D


Min nya jacka!


stackars lilla rocco, drogad och sen behöva ha dumstruten på sig!

uuuh vad är det där?

kanske vågar jag röra den?



När det var miras tur blev tea massa svartsjuk!

Lillebror när han tar in bella, duktig va?


Kommentarer
Postat av: Carro

Världens bästa Smör (Ingemar) Han ska komma och kolla min i helgen.. Tror han ska få kolla tänderna också..

2009-02-10 @ 21:27:29
URL: http://teamstrandberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0