videoblogg

Hej på er!

Har just em. mockat och fodrat hästarna.

Tänkte börja ge samantha lite djävulsklo, bara så hon får smörja igenom lederna. Och töntig som hon är så ville hon inte äta maten då jag hällde i det, men efter att jag matat henne( JA matat henne, tro det eller ej, som värsta bäbisen) så började hon äta det och tyckte inte alls att det var speciellt äckligt :)

Suttit och kollat på tävlingsterminen och om jag får som jag vill så är första tävlingen första helgen i feberuari. och sen debuterar vi nog 130 på hemmtävlingarna i mars om allt går som det ska!

Nåja, nu ska ni få film från när dagens uteritt. och jag ska hoppa in i duschen!
Hoppas ni haft en bra dag!
seeeya//
J.D






Kommentarer
Postat av: majsan

Hej! Har en fråga hoppas du kan svara på den när du hade din förra design när du hoppade ett hinder ute med gräsbacke i bakrunden såg de ut som hade du en blå tröja vars har du fått den ifrån tacksam för svar kram du har en bra blogg

2009-12-20 @ 23:38:39
Postat av: Jessica

Hej



Roligt att följa din blogg. Nu när du använder djävulsklo ska du tänka på att det är kraftigt smärtlindrande. Vid försök med råttor så kunde de gå på plattor som var 60 grader varma efter att fått djävulsklo.



Jessica

2009-12-21 @ 11:51:43
Postat av: Anonym

Hej! Du skrev en gång att du aldrig hittat en enda häst på hastnet. kan du inte berätta hur du fått tag på alla hästarna? hur lyckas ni?:P

2009-12-21 @ 15:42:08
Postat av: Anonym

kan du inte berätta lite mer om djävulsklo o vad de e bra för att använda på hästar tack=)

2009-12-21 @ 22:36:42
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Djävulsklo fick vi också tips om att ge till Liva av en equiteraput, skulle tydligen vara super för gamla hästar som behövde hjälp med att hålla kroppen fräsch :) Hann dock aldrig testa det eftersom hon nu är pensionär och inte behöver det. Men som en anonym säger; Det räknas som doping.

2009-12-21 @ 23:12:01
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Bra att du håller koll på karenstiden, själv hade jag glömt hur många dagar det var så det var bra att du sa det, hehe ;D



Hur gammal är Samantha? :)

2009-12-22 @ 13:07:43
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Tove's Hästblogg

Vad är djävulsklo? :P har aldrig hört talas om det..

2009-12-22 @ 19:03:45
URL: http://sunnysolvej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är vi missnöjda med din uppdatering :( Just därför tycker jag du kan bjuda på en frågestund!

2009-12-22 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0