skälen bakom bloggen just nu!

Hej på er!
skulle ha skrivit det här inlägget igår. men då inte tiden fanns till blir det idag.

Vet att det är många som kommenterat och frågat varför jag inte lägger ut mer information och tea, och lite andra saker.

Just nu handlar faktiskt den här bloggen om mig och samantha, jag vill ha ett ställe där jag kan skriva om våran satsning mot SM 2010, för det är faktiskt det som står i centrum just nu. Och jag vill kunna dela med mig av våran träning och ni ska få följa säkert både fram och motgångar under den här tiden.


(samantha och malin efter vinst i 1,35)

Nästa år så kommer vi försöka debutera en 130 så fort som möjligt och sen efter det är det bara att ge gärnet.
Mitt och samanthas självförtroende ligger på topp just nu och det känns som att inget är omöjligt.

nu när jag har en så fin och välutbildad häst med så bra resultat så är det ju bara att åka ut och tävla och lära känna varandra, för varje dag som går så förstår vi varandra mer och mer och det känns som att vi ständigt utvecklas tillsammans!

Perfekta avslutet på säsongen

Givetvis så lider bloggen av bloggtorka i mellanåt, men jag gör mitt bästa med att hålla er uppdaterade om det mesta, och har ni tips eller önskemål så är det bara att skriva! :)

Kommentarer
Postat av: Tove's hästblogg

Jag hoppas att ni når erat mål! :D



Men jag bara undrar, hur kommer det sig att du satsar på storhäst redan och inte D-ponny? :) Du är väl inte så jätte gammal och Tea är väl C-ponny eller?



Bara undrar liksom :P Du är jätteduktig :)

2009-12-14 @ 21:52:37
URL: http://sunnysolvej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0