Ny kategori

Från och med idag , så kommer jag varje månad den 19 att lägga ut "månadens sak".
Jag komer alltså välja en sak som jag kanske användt extra mycket, eller nånting som jag helt enkelt tycker passar in på just månadens sak, och till detta kommer en liten motivering varför.

Tänkte att det kan bli en kul grej att läsa om en gång i månaden!

Och därför tänker jag inviga detta med den här månadens sak:



Månadens sak är alltså, En yllefilt som för det mesta bara legat och dammat på en hylla.
Den har varit helt perfekt nu när jag har skrittat igång samantha. Den håller värmen bra och sen kan man även lägga den över benen på sig själv då det är som nu, lite kyligare tider!


Nästa sak kommer ut den 19/1

Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Kul :D

2009-12-20 @ 15:51:46
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket fiffigt (:

2009-12-22 @ 22:32:33
URL: http://flyinguphigh.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har glömmt att skriva en till månadens pryl!!

2010-01-24 @ 20:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0