hej mina...

4348fe8c0916aebffa7e312b1f56b1be.png

hej mina kära läsare, har varit riktigt dålig på att uppdatera er här på slutet. Men jag antar att ni har minst lika mycket som mig att göra? Fullt upp nu innan jul och nyår, men jag lovar att på lovet ska ni få en tävling och andra kuligheter!
här på bilden ser ni mitt och amandas projekt just nu, att få teas fula stubbman till en vanlig man, så det är väldigt mycket flätande just nu ;)
ska natta små hästarna nu!
men jag tänkte höra med er hur ser det ut för er? Får ni nån vit jul?för det behövs till tävlingen ;) En liten gåta till tävlingen.


Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Just nu så snöar det för fullt här :D

2009-12-16 @ 23:21:25
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Det snöade hela kvällen igår så just nu har vi lite snö, det brukar dock smälta bort lagom till jul eller så blir det brunt smuts-slask... :(

2009-12-17 @ 11:09:46
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0