Fullt upp!!!!

Hej å hå.
Skolan är igång och man går mest runt och är trött!
Okej eller nästan.

Imorgon firar jag och Samantha  2 underbara månader!

Igår så skulle jag jogga samantha, men då hon ungefär bettede sig hela passet igenom som en hingst som var sisådär 5år så blev det inte så mycket joggandes, mer trippande och blåsande.
haha, ja ni hörde rätt. Världens snällaste samantha hade nån aderlin kick så hon var mest överallt och ingenstans på samma gång. Folk som var ute och gick var det läskigaste hon har sett, hon stod och blåste ni vet som dom gör då dom blir rädd. haha, i förtvivlan skickade jag ett sms till Världens bästa rebecca och frågade vad hon tyckte jag skulle göra, om jag skulle ge upp det här med att rida på det tredelade eller om det kansek bara är tillfälligt.
Snabbt svarade hon att hon nog bara var lite uppe i varv efter en hel helgs tävlande, och att dom flesta hästarna kan bli så efter tävling.
så imorgon borde det vara bättre, hon vilar ju idag så lite lugnare borde hon ju vara, hihih!

Veckorna fram över är fulla med händelser och jag ÄLSKAR det. Här ska ni få ett smakprov:
Nu till helgen blir det lugnt, inget tävlande eller dyl.

Men redan veckan efter det, det vill säga
V.36
Lördag: tävling, Distriktmästerskap Södra umeå ryttarförening
Söndag:  Likadant
v.37
Torsdag: Packar mitt och samanthas pick och pack och åker ner till huddik för att tävla huddik ryttarcup
Fredag: Tävlar 110 och känns hon bra debuterar vi 120
Lördag: Hoppar vi 115
Söndag: 120 debut eller andra 120 blir detta.
v.38
Fredag: Micke Shultz träning
Lördag: Likadant
v.39
Fredag: Kval 1 till junior norrlandsmästerskapen
Lördag: Kval 2 till jrmästeskapet.
Söndag: Final om det har gått så bra. :)

Sen efter det så tror jag det blir lugnt ett tag, Men kul va? så bloggen lär ju handla om ganska så intressanta saker här framöver så det har ni att se fram till! :)

Idag så vilar ju som sagt samantha och jag ska se till att jag går i säng Ordentligt i tid, är helt slut redan nu.
Ni ska få lite bilder från söndagen som ni inte har sett! puss och kram, seeeeeya!//
J.D













Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder

2009-08-30 @ 19:19:18
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0