tävlings dag 2

Hej på er!
PUST så varmt det är ute! jag är glad att jag endast hoppar en klass per dag!

Kunde nästan inte ha känts bättre än vad dagens ritt gjorde. Simpelt och lätt som en plätt!
Då jag började känna mig nervös så fokuserade jag på henne frustningar som fungerar som en rytm.
Oj så bra det gick.
Vi gick dubbelnolla och kom fyra. :D

Imorgon kommer vi hoppa en till 110 hoppas på en lika bra runda då!

Grattis till jennifer i skåne också som är i final på ponny SM!
Nu håller vi tummarna för dig och batte!

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen och gå och lägga mig minst lika tidigt som igår! sååå skönt att få nio timmars sömn.

Ha det bra så hörs vi sen! puss och kram. seeeeya!//
J.D

Världens bästa hästskötare!




Finaste!!!




Kommentarer
Postat av: amanda

haha men snygg bild på mig... :)

2009-08-08 @ 17:54:18
Postat av: sarah

Tycker det ser jätte bra ut, så jämnt och fint hela tiden även i omhoppningen! :)

2009-08-10 @ 10:34:22
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0