På G

Så nu ska jag bara äta klart min macka och sen bär det av, Eller först måste jag gå ut och putsa till en grisig Samantha som förmodligen som alltid har ätit med HELA huvudet.

som sagt idag hoppar vi en 110 :)

Film och bilder kommer senare.

Nu kommer amanda så jag ska gå nu, men vi hörs sen. puss och kram, seeeeya!//
J.D


Här ska jag tävla idag fast inte med mira, för nu är det bara storhäst som gäller :)

Det där gula hindret har dom haft så länge jag vill minnas, det ska likna en vägbom ni vet som det finns innan det kommer en räls, enda sen jag tävlade lilla bella så har jag hoppat över det där.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hehe jag minns det där hindret sen ponnytiden också, och det var minsann alltid med också :D

2009-08-22 @ 11:25:45
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0