På bättringsvägar!!

Hej!
Nu börjar febern gå ut och jag har jordens feber svettningar.
Idag kom amanda ut kring elva och red S, inga problem alls, men det hade jag inte väntat mig. amanda är duktigt och S är snäll :)
Själv skrittade jag med på min gamla b-ponny en sväng i skogen, hon tyckte det var härligt att få va ute lite kan jag tänka mig, nu har jag tänkt att min lillebror ska få sätta igång henne igen så får vi se om det blir nån tävling för dom nu fram till hösten. Givetvis kommer jag följa upp allt här i bloggen om deras utvecklig! Dom behöver framför allt träna på banhoppning, ska lägga ut bommar och lära han olika vägar.

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket alls, jag och mamma handlade lite mat i stan och sen har vi suttit och sett lite på tv. ska snart gå ut och kolla till hästarna hade jag tänkt mig :)

Ni får ha det så jättebra och hålla er undan alla förkylningar som verkar gå nu!
vi hörs senare ikväll eller imorgon, tack för alla jättefina kommentarer jag fått på slutet! keeep it up! jag älskar när ni kommerterar och diskuterar! puss och kram, seeeeya!//
J.D


OJ vad jag ser framemot nästa helgs tävlingar ska bli sååååå himla kul! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså det låter som om du har fått svininfluensan. samma symptom.. :/

2009-08-01 @ 20:25:19
Postat av: Evelina

Skönt att det börjar släppa, det finns verkligen inget värre än att vara sjuk på sommaren :/

Var ska du tävla till helgen ? :)

Trevlig blogg ;)

2009-08-02 @ 18:43:54
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du någon film då du hoppar med Valetin Charit? :) Jättefin blogg!

2009-08-02 @ 21:03:55
Postat av: Anonym

kan du itne visa en länk på din andra drömhääst? SNÄÄLLA?

2009-08-02 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0