Omflyttningar och ingen dator

Hej på er!
Har bytt lite rum här i huset så datorn har varit nerkopplad, men nu har jag fått ett nytt rum ett stort och fint :)

Igår red jag s på lite vägar som vi inte ridit på förut och hon blev ganska spänd och tyckte det mesta var lite halvläskigt mne hon gör ju inget i alla fall :)

Idag så red vi ner på ängarna och jag testade rida henne med pessoa rakt gummi, men det var väll inget jättebra resultat, men hon skötte sig fint. Jag försöker just nu rida med så lite hand som möjligt, då jag gärna blir kvar lite i handen och inte riktigt vågar slappna av så är det jättebra för mig att nöta lite på att våga släppa efter i mellan åt!

Har lite funderingar just nu angående lite saker som jag måste ta ett beslut till och det är, ska jag åka till huddik och debutera 120, och om jag gör det, ska jag hoppa junior norrlandsmästerskapen då som går i 120 125, Det är lite jobbigt.
men jag måste ju bestäma mig snart för jag har inte så lång tid på mig att bestämma mig,

Idag började jag även fundera på en annan sak, jag måste hitta en tränare och det är omgående. För jag kan inte vara tränarlös mycket längre till.
Och vem skulle denna tränare va, då inte tomas bor här uppe så har jag ingen aning om vem jag ens vill träna för?
Åh hjälp så mycket frågetecken det är just nu. men snart borde väll allt hitta sin plats hoppas jag.

Nu ikväll ska jag åka vidare till mig pappa för att äta lite middag, sover över där och kommer hem imorgon på dagen!

 Nu har ni fått veta vad som snurrar i min hjärna just nu, ska även försöka fixa mobilbloggningen. skulle verkligen underlätta om jag kunde mobilblogga.

Ha det bäst. puss och  kram, seeeeya!//
J.D


Skåne, förra sommaren, jag och maria på dom vita ponnysarna till höger!
(Tänk att få bo söder ut där tränare växer på träd)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tränarna växer ju nästan på träd i umeå i jämförelse med här i skellefteå :P

2009-08-17 @ 16:31:53
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Elli

Usch... Det tog jättelång tid för mig att hita tränare... Men nu har jag lite för många....

2009-08-17 @ 18:41:01
URL: http://bailenagleanna.blogg.se/
Postat av: Emma

Vem tränade du för när du red ponny? Har du testat att rida för t.ex. Anna spencer, Elisabeth Andersson eller Julanda Lindholm? :) Alla tre är superbra tycker jag! det skadar ju inte att testa och om du testar att rida för någon av dom betyder ju inte det att du har bestämt dig ;) prova dig fram är mitt tips! :) Svara gärna i ett inlägg!

2009-08-17 @ 19:35:29
Postat av: Jessicaoo!;D

hejhej!

Måste ba säga att jag älskar din blogg, bokstavligen!

skitskoj att läsa varje gång! :D

Tack för en bra blogg!

2009-08-17 @ 20:32:39
URL: http://baverbajs.blogg.se/
Postat av: Jessicaoo!;D

hejhej!

Måste ba säga att jag älskar din blogg, bokstavligen!

skitskoj att läsa varje gång! :D

Tack för en bra blogg!

2009-08-17 @ 20:32:44
URL: http://baverbajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pernilla Lund..sten? Sköter träningar på SURF, henne kanske du skulle gilla :)

2009-08-17 @ 23:07:05
URL: http://almostpretty.blogg.se/
Postat av: johanna

det är dm för gävleborg som går i hudik, inte nm :)

2009-08-18 @ 07:52:07
Postat av: Hoppbloggen

Angående tränare !

Tomas kommer ju gärna upp bara vi får ihop en grupp! Och det borde inte alls vara några problem. Kan lätt säga att jag också är i behov av en tränare om jag ska skaffa storhäst, utan går ju inte i längden!!



- vi kanske ska teama? :D

2009-08-18 @ 11:33:36
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: ...

men pernilla är ju jättebra tränare och hon känner ju samantha oxå!=)

2009-08-18 @ 16:15:01
Postat av: Julia

Jag har aldrig tänkt på saken så, men faktum är att vi har väldigt gott om tränare här nere! Man blir väl hemmablind antar jag, det man har är ju endå aldrig tillräckligt? ;D

2009-08-24 @ 23:15:28
URL: http://juliaosterlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0