nu börjar det hända saker!

Först och främst så har ni ju alla tävlingar och det som jag skrivit om.
Men det börjar tillkomma lite mer saker, På våran idrott ska vi skriva en träningsdagbok under 3veckor, det kommer bli riktigt spännande och kul att följa upp det sen och se hur allt har blivit.
Här kommer jag äntligen få chansen att visa min lärare hur otroligt mycke tid och energi som man lägger ner på att ha häst.

Under v.48 och v.49 så ska vi på praktik i skolan och jag har lite idéer om var jag ska vara, förmodligen ska jag försöka fixa så jag kan få va hos något stortstall, då jag har lite kontaker så borde det gå ganska så bra, men som sagt jag vill inte avslöja något än då allt bara är en tanke än så länge!

jobbade S nere på en volt igår, i början var hon lite flamsig och ville göra sig lite rolig tror jag, men mot slutet så lossade hon riktigt bra och kändes inte så spänd som tidigare.
Blir nog nått liknande pass idag också då jag verkligen vill få igenom allt, fast idag så åker sporrarna av. haha!

Ikväll kommer akupunktören hit och ska kolla igenom samantha lite. Hon svarar ju så himla bra på det han gör och hon verkar tycka det är skönt också!

Nu ska jag ut och mocka och tvätta lite shabrak. men vi hörs sen! puss och kram, seeeeeya!//
J.D




Kommentarer
Postat av: sofi

Vilken fin bild. Hoppas att du får praktikplatsen som du vill ha.

2009-08-30 @ 19:59:47
URL: http://blogg.ystadsallehanda.se/hastbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0