mysteriet fortsätter

Hej på er, fortfarande har jag ingen aning om vem som har betalt min nya jacka från kingsland.
Har fått lite hintar om vem det kanske kanske kanske kan va, men jag förstår fortfarande inte hur den kan ha vetat var jag hade beställt den.
Idag har jag faktiskt inte fått så mycket gjort, runt fem kommer amanda hit, det var ett tag sen!

Sitter och tittar runt på hästgårdar nu, och det finns ju såå många man vill ha. Men det är ett år kvar tills jag flyttar i alla fall.

Samantha ska joggas idag!
Men det skriver jag mer om senare!
puss och kram, seeeeya!//
J.D


Finaste!!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Sv: Hingsten var riktigt fin, charmigt utseende också :D

2009-08-11 @ 14:00:26
URL: http://johannakruse.devote.se
Postat av: Elin

Hej! Kan du inte uppdatera lite mer? och visa lite bider på din transport och stall ;D din blogg är jätte bra!

2009-08-12 @ 08:26:07
Postat av: malin

Frågestund på bloggen :) Alla måste fråga något, anonymt eller inte spelar ingen roll, svarar på allt (;

2009-08-12 @ 15:43:33
URL: http://malinhenrikssson.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0