Gårdagens ridning

Hejsan!
idag börjar skolan, bussen går 12.20 så nu hinner jag äta lite frukost och bara ta det lugnt! :)
Red S igår på tredelat, ni vet ju att jag försöker rida ihop mig med henne så vi tillslut ska kunna ha så snällt bett.
Och ja det gick riktigt bra, jag börjar lite på henne mer och det känns att vi börjar känna varandra allt mer och mer!
Dock är det inte helt grönt än, så jag kommer nog ha pelhamet några tävlingar till!

Tog i alla fall några små språng igår med det bettet. Och det gick bra, jag blir osäker i vissa lägen och vågar inte riktigt lätta av, men det är en träna-sak :)

Idag blir det bara ut i skogen och trimma på konditonen lite, och imorgon blir det ett kort, men lösgörande arbete nere på planen. Sen lördag-Söndag är det tääävling :D

Nu ska jag äta frukost, men vi hörs senare, har lite nyheter åt er då, angående norrlandsmästerskapet ;)


seeeya!//
J.D


Måste tvätta innan tävlingen, den vita padden är snarare grå just nu. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling på bloggen

Tema: Sommarens Hästbild.

Välkommen!

2009-08-20 @ 16:03:22
URL: http://newtonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0