Första klassen avklarad,

Ja det kan man ju inte säga så mycket mer om än att jag var nervös okoncentrerad och red allmänt dåligt.
S skötte sig superbra och räddade mig x-antal gånger, bäst som hon är!
Fick i alla fall fyra fel i omhoppningen, hade jättebra tid, men satsade för mycket. Och jag får nästan dåligtsamvete, men men. Imorgon kommer jag bara köra på säkerhet, känns det bra så kanske jag satsar lite mer på söndagen.

Jobbigt att jag skulle rida så dåligt idag, blev nervös då jag visste att det var många som var nyfikna på att se hur det skulle gå för mig på storhäst. Och då klantar jag till mig.
Det här är typiskt mig att jag sitter och överanalyserar mina ritter och jag måste verkligen öva på att släppa det och gå vidare. Så nu borde jag bara glömma min dåliga ritt och ta nya tag.
Ska göra mitt bästa.
Lite sömn på det här och en god middag ska nog få mig på bättre humör!
Ska gå och lägga mig tidigt så jag kan fokusera mer imorgon.

Samantha var duktig, vet inte om det som hände i omhoppningen var för att jag trodde att jag skulle kunna få tillbaka henne lättare så imorgon åker deltat på igen!

Amanda kommer vara med mig hela helgen vilket verkligen är så skönt.
Alla borde få ha en amanda.

Nu ska jag äta men vi hörs senare. puss och kram, seeeeya!//
J.D


Tur att du är världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0