En heldag

Hej på er!
Idag har det varit en lååång dag, hunnit göra jättemycket!
Vaknade runt åtta nio och tog ut hästarna.
Sen gick jag in och åt frukost med mamma och efter det gick jag och lillebror ut i stallet och red.
Han red bella, först när han skulle upp gjorde bella ett skjut med ryggen så lika snabbt som han var uppe på ryggen var han nere på marken igen, Men han tog nya tag och hoppade upp igen.

S skulle bara skrittas så det gjorde inget att lillbror följde med på bella.

Efter ridpasset mockade vi, spånade och städade i stallet, tog bort lite tomma spånsäckar som legat och skräpat osv.

efter allt det här så gick jag och lillebror ut och plockade blåbär och bakade en blåbärspaj.

Det har varit en riktigt heldag idag kan man lätt säga!

Kul att lillebror tycker om ridningen så mycket igen, jag tror han behövde smälta hans första tävling osv. Men nu är han på g igen!
Ska lägga ut lite bommar imorgon så han får lära sig en bana, fast han ska bara få trava och så över dom. :)

Juste vet inte om jag sa att jag var och tittade på elvira i helgen, fotade lite då i alla fall, så ni ska få bilder från idag och från i helgen!

Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp och mocka för sen kommer hovslagaren!
Ha det bäst, puss och kram, seeeya!//
J.D






Att mogge,en av evliras ponnysar är snygg?




Söta va?


Påväg in från sommarbetet nu ikväll.


Samanthas nya träns :)


Lillebror och bella innan ridturen :)

Kommentarer
Postat av: -

tog du några mer kort i stöcke?

2009-08-05 @ 23:13:15
URL: http://rebeckasafvenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0