Bloggtorka

Jag är hemskt ledsen, men jag har inte hunnit hitta den vanliga motivationen till att blogga. men jag ska göra mitt bästa! :)

Dagarna rullar på och det är endast 5dagar kvar av sommarlovet!(HJÄLP)
Hoppade S igår. Red lite studs och sen avslutade vi med att hoppa en maxad 110 oxer bara för vårat eget ego. :)

Fick en fråga som jag ska svara på i alla fall:

"har du funderat på att sattsa som junior till elitlaget nästa år?:)"
Oj det var en bra fråga, jag vet att dom i klubben har pratat om det, men själv har jag inte varit så jätteinsatt då jag mest fokuserat på våra första tävlingar till en början. Det återstår väll att se lite, går allt som det ska så är väll det ett alternativ!

Nu ska jag ut och mocka i stallet och sen får vi se hur resten av dagen blir!
Ha det bäst, och undrar ni något är det bara att fråga precis som personen i det här inlägget gjorde! puss och kram, seeeeya!//
J.D


Fy skäms på min skänkel, annars tycker jag det var ett fint kort!

Kommentarer
Postat av: Camilla

det var ett superint kort!

2009-08-15 @ 12:50:01
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: jenny

Det är verkligen roligt att det går så bra för er =)

2009-08-28 @ 13:09:53
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0