var tog motivationen vägen?

Just nu har jag ingen lust att blogga, träningen gick väldigt dåligt, och det känns just nu som om jag aldrig mer vill träna för någon annan än tomas hammar. han är den enda som tagit det lugnt med tea och lärt känna henne innan han börjar ställa krav. och vem var det som hittade hennes riktigta problem jo han, det är hennes balans som spökar och tomas lyckades lista ut det och det har ingen annan gjort. nu när jag tränar för någon annan blir det bara fel.

Kanske har hämtat krafterna till att blogga mer ikväll. vi ser väll. annars hörs vi imorgon! ska köpa en ny mobil då och ta lite bilder på gården och så med systemkameran! puss och kram, vi ses då! seeeeeeeeeeeeeya!//
J.D


Världens finaste tysan(valentin charity) en c-ponny som vi hade för ett år sen!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tråkigt att du är missnöjd med träningen :( Har Tomas Hammar slutat hålla träningar i Umeå eller är detta bara en variation från din sida?

2009-04-26 @ 18:58:39
Postat av: Sofie

jag behöver också tomas..nu får vi se till så att han kommer upp snart!

2009-04-26 @ 20:28:37
Postat av: Carro

GRATTIS du har blivit veckans blogg hos mig. =)

2009-04-26 @ 21:01:58
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

synd det där med tränare,men det är ju trotts allt DU som rider, STÅPÅDIG och gör som du brukar, ändra inga större saker - det har ju funkat super hittils!

2009-04-26 @ 23:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0