Vad vet ni?

(bild från google)
Ja har funderat på att köpa det här tränset till tea, Då hon inte gillar trycket bakom öronen.
Hörde nyss med Mikaela Zimdahl vad hon tyckte om de, då hon själv har det, och precis då så la hon in ett helt inlägg om det, och ja, hon var inte helt nöjd med det men jag vill fortarande veta om det är någon mer som har köpt ett sådant och vad ni tycker om det, jag är tacksam för svar! just nu lutar det mot att ja inte köper ett, men jag skulle ändå vilja testa och se om det blev någon skillnad, så om någon av er därute har använt eller vet någon som använt/använder ett så Tell me!

Nu ska jag äta lite middag och sen blir det stallet! mer om det sen! puss och kram! seeeeya!//
J.D

Kommentarer
Postat av: Evelina

har inte elvira ett sånt ? :)

2009-04-22 @ 18:31:34
URL: http://epettersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hur mår du?



(svara på min blogg)

2009-04-22 @ 18:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0