Sitter på shell

Hej, sitter just nu på shell med jordens huvudvärk och vill bara hem till min varma hus.
Det blev inget inlägg igår eftersom jag spenderade hela kvällen med min mamma och peder som kom hem från karibien, riktigt mysigt och trevligt, och vilken resa dom verkade ha haft!! :)

idag blir det att rida båda hästarna och sen bara sova bort den här huvudvärken.

Igår så fick jag knappa lite på den nya kameran och oj så fin den är. lite småkär i den haha.

Ikväll får ni veta hur det gick att rida, båda ska joggas lite lätt hade jag tänkt. fick en fråga igår eller idag också som jag tänkte att jag skulle svara på ikväll, en liten ekonomi fråga som jag fick från nån :)

Ha det bäst så hörs vi ikväll. puss och kraam! seeeeeeeeya!//
J.D


Här har ni vårat tillskott i familjen!
(bilden: google)

Kommentarer
Postat av: Evelina

vilken fin kamera ;) haha..

vad är det för extra optik på den ? :)

puss söt

2009-04-10 @ 18:37:55
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0