Hundhoppning och sen kväll.

Hej på er, nu hade jag tänkt sova. men jag lovade ju er ett inlägg ikväll så ni får det nu.
Tea har fått sin andra akupunktur nu och hon tyckte det var lika skönt den här gången.
Glömde berätta två saker, den ena är det att igår så gick vi till planen och hoppade med hundarna, vissa tyckte det var mer roligt än andra om jag säger som så. själv fick man springa benen av sig och var helt slut efter allt springande! haha.
Sen idag så har jag börjat sy ett shabrak på sy slöjden, om allt går som tänkt kommer det bli riktigt snyggt faktiskt!

Ikväll har jag tyckt synd om amanda som dragit ut en tand stackars hon. när vi stod och mockade så blödde det jättemycke. men envis som hon är så vägrade hon att inte mocka. hon skulle bara hjälpa till haha. Men hon är ju bara bäst så äre ju!

Nu ska ni få en massa bilder från när vi hoppade med hundarna, men innan så har tänkt berätta att jag märkt att det ökat med folk som läser min blogg, vilket alltid är lika trevligt, ni har ju säkert inte varit med från början, så om ni undrar något är det bara att fråga på! jag svara alltid(om jag inte missar kommentaren) så det är bara att fråga och tycka till hur mycket ni vill! :)

Imorgon har jag NOprov så nu måste jga sova om jag ska orka med de. men vi hörs imorgon! ha det bäst! puss och kram! seeeeeya!//
J.D


Först var det bus inne.

Sen kom vi fram till planen och molly var sugen på att posa lite.

såhär sprang siri mest hela tiden.

sen ville rocco visa sin kapacitet.

Molly hade många olika tekniker, den här vet jag inte vad hon kallar?

Hon kunde faktiskt hoppa fint också....

Och mycke med bakebenen haha.,

det här var inte alls siris grej hon fuskade ju hela tiden

Sen blev det dags att visa upp alla tricks man kunde tyckte rocco,(kan man hitt nått sötare)

En hel del high fiveande blev det också.

Såhär såg alla hundarna ut då vi kom hem, trötta? ja det vill jag lova.


Vi avslutar med en bild på tea, vill ni veta nått fantastiskt? Teas tar ut steget mer än vanligt sen vi började med akupunktur, en hel del spänningar har lossnat. jag rekomendarar det verkligen. vilken skillnad.


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka underbara bilder på vovvarna, hi hi! kul med hundhoppning! vem vann?

SV: Tack! Javisst är Hermes fin :)Kul att du tittat in på min blogg! // H

2009-04-07 @ 09:29:15
URL: http://susans.bloggsida.se
Postat av: ..

Supersöta vovvisar, redo för MSV :)

Jo jag har en fråga.

Asså de ä kanske kännslig fråga men

Hur myck kostar det att ha två tävlingshästar i månaden.

Asså tänkte på allt. typ mat.stall. foder. tävlingar å sädär.

Jag har en foder ponny å jag betalar typ stall. mat ovh hovslagning.

Mamma säger att vi inte kan köpa häst för att de blir för dyrrt, men äre så stor skillnad då?

Tycker att du har världens tur som kan ha två hästar.

2009-04-08 @ 10:26:27
Postat av: Mikaela

Gu va söt din ponny är!

2009-04-09 @ 11:03:57
URL: http://tavlingsryttaren.blogg.se/
Postat av: Linneeea

Är inte molly Max HGansens hund? :)

2009-04-09 @ 22:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0