Hinner inte skriva så mycket, det får bli film istället.

Hej jag har inte tid att skriva så mycket nu, hästarna skrittas idag.
Jag sitter just nu i världens plugghög och försöker bearbeta den.
Fick några frågor idag.
den första var om amanda bor hos mig, Och ja hon har gjort det ett tag nu, alla behöver en paus från lite annat ibland och det är ju super att ha världens bästa skötare/medryttare/kompis här dag in och dag ut :D

Den andra frågan var om jag kunde ladda upp filmen från laget, och ja jag tänkte göra det nu.
Gjorde det inte tidigare då jag behövde smälta det ett tag.
Som sagt anna spencer sa till och med att hon aldrig har sett mig så nervös som jag var innna jag skulle börja hoppa, jag var alldelens vit i ansiktet, så ja jag var extremt nervös och ja det resulterar i min ridning, jag måste verkligen öva på att kontrolera min nervositet, och det bästa att öva bort det på är ju att tävla tävla tävla tävla, det har ju blivit mycket bättre än vad det var tidigare år, men jag får fortfarande lite "återfall" eller vad man ska kalla det, i mellan åt.

Nä nu ska jag fortsätta mitt pluggande men vi hörs imorgon, puss och kram! seeeeya!//
J.D


Filmen från laget.....

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Söt ponny du har :)

2009-04-21 @ 13:27:31
URL: http://tavlingsryttaren.blogg.se/
Postat av: Jolin

Charmig ponny du har! :)

2009-04-23 @ 17:26:06
URL: http://jolinm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0