Hästarna vilade

Hej på er, idag vilade ju hästarna så jag har inte så jättemycket att skriva om, har varit med amanda hela dagen, vi har moppat omkring och hälsat på mamma på jobbet i stan osv.

Strålande väder idag och jag hoppas på minst lika bra väder imorgon ju!
Då blir det att rida ut i skogen med dom små bustrollen.
Kul att ni kommenterar, fick en fråga om jag ska tävla SM i sommar, och ja vi får väll se om jag lyckas kvala, kul skulle det va! jag satsar ju på inomhus SM i år i alla fall!

Nu ska vi titta på DH som vi spelade in igår. Men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon då ska ni få lite färskare bilder också! puss och kram! seeeeya!//
J.D


Anmälde mig igår till den här tävlingen, hippos hemmatävling i maj, då är det ett år sen jag debuterade MSV:A med tea(bilden). ska hoppa det iår också :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor amanda hos dig?

2009-04-15 @ 23:42:11
Postat av: Carro

Hej.

Kan du lägga ut filmen där du missade lite på hoppningen med laget i Sundsvall,

Vill gärna se och lära du är skit duktig, så det är inte för att vara taskig :)

2009-04-16 @ 07:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0