Dåliga sidor blir bra och tvärtom.

Hej på er, idag vaknade vi runt nio, åt lite frukost och sen tog vi mopparna in till surf och tittade på tävlingarna!
Såg mulle, en ponny som vi hade för fleeera år sen, vilket var väldigt kul att se att han fortfarande är på banorna.
Ja dom delade ju ut det där priset, och det var anna pettersen som fick det.
Det hade varit kul att se alla motiveringar faktiskt, men men, det kommer ju fler tillfällen :)
Träffade massa saknade människor riktigt trevligt faktiskt!!!
En person som jag har kommit på att jag träffar allt för sällan som jag faktiskt träffat två helger i rad nu är elvira, riktigt trevligt var det att se henne. men nu är det väll hundra år innan vi ses igen, hon bort nämligen i skellefteå, men här kan ni få hennes blogg :)

Efter tävlingarna körde vi hem och direkt gick vi in och fick med oss zakariya till stallet, han fick nämnligen(ÄNTLIGEN) rida bella :) som han har längtat och va bra det gick, hon har ju varit igång nu ett tag.
Dom skötte sig super bra! bella tyckte det var riktigt kul. Så imorgon skulle mamma kolla om anna har någon träningstid åt zakariya som han kunde vara med på! Målet just nu är att han ska vara med på vännäs tävling i slutet av maj!
Amanda filmade lite idag så jag tror ni får den filmen imorgon!

Idag har jag också ridit mira och tea!

Tea red jag samtidigt som z red bella så hon fick väll inte ett sånt jätteintesivt pass utan hon skrittade och travade mest. och skötte sig alldelens utmärkt!
Mira däremot har bytt sida för tillfället, ni vet ju att hon har haft det lite svårt i vänster varvet och gärna skjutit ut den bogen, men idag var det minsann tvärtom, och ja det är ju så hästar byter ju deras bättre och sämre sidor, men nångång blir det ju en balans även där!

Idag fick så gick det verkligen fram för mig hur viktigt det är med att ge hästen beröm! En häst som får beröm blir så otroligt mycke mer positiv, och man kan verkligen se vilka hästar som får det och inte får det. så ta till er det! och ge eran häst mer beröm!

Ikväll har jag äntligen hunnit städa i stallet, det behövdes verkligen! och vilken lättnad!

Imorgon kan dagen bli på lite olika sätt, men alla hästar ska ridas och sen får vi se vad som händer! men imorgon får ni filmerna och allt! ha en bra kväll! puss och kram! seeeeeeya!//
J.D


Fina mira i fina fina lastbilen!



Ni glömmer väll inte att se hoppningarna på tv!!! :)

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Jag brukar inte gilla deras stil heller, men Spooner tycker jag red riktigt snyggt och upprätt :)

2009-04-18 @ 21:55:16
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: emmaa

såg dig idag ;D

2009-04-18 @ 22:22:51
URL: http://koiistinen.blogg.se/
Postat av: i

du är så sjuukt lik Tove Edfeldt,(tobbes tjej i "Eva & Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko")

2009-04-19 @ 18:06:58
Postat av: Evelina

har ni köpt en ny lastbil ? :)

kul att se dig gumman!

2009-04-19 @ 22:22:08
URL: http://epettersson.blogspot.com
Postat av: Carro

Sv: Okej, va kul.



Jag har lagt till dig nu. =)

2009-04-19 @ 22:28:49
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh, vilka fina pollar :)

2009-04-20 @ 21:32:11
URL: http://frida900324.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0