Bättre uppdatering nu!

Hej på er nu har jag ju som ni säkert märkt haft lite blogguppehåll, men nu börjar jag vara lite mer tillbaka faktiskt! :)
Jag har ett stort problem just nu och det är att vi inte har någon lastbil att åka till sundsvall med. och det känns sjuuukt jobbigt. måste verkligen leta som en galning nu.
Så vet ni någon som har en b-kortslastbil som är sugen på att hyra ut så får ni gärna tipsa mig!!!!!!

Idag har jag äntligen äntligen äntilgen haft en 11timmars sömn, det var längesen, och jag behövde verkligen återhämta mig efter en stressig vecka, nu ska jag och amanda snart gå ut til stallet, jag har inte bestämt mig än om det blir jag som rider båda hästarna eller om hon ska rida en  åt mig, det lutar mer åt att jag rider båda.
Sen ikväll blir det bara att slappa framför tv, och sen gå och lägga sig tidigt, för vi hade inte tänkt sova bort hela dagen imorgon. utan det vore skönt att göra bort stallet tidigt imorgon :) för på kvällen kommer våran akupunktör och ska kolla igenom hästarna och sätta lite nålar, jag vet någon som behöver det och det är både tea och mira, tea tycker det är så himla skönt ju, och mira är vääldigt brunstig just nu så det är nog bra för dom båda att få sig en lite behandling :)

Nä hörrni jag skriver mer ikväll, jag tänkte småhoppa lite med tea idag så vi får se hur det går :) mer om det ikväll. ha en fortsatt trevlig dag. puss och kram! seeeeeeeeeeeya!// J.D


Bättre bild på shabraket som jag gillar hur mycket som helst!(finaste tea)

Kommentarer
Postat av: Carro

Fråga olika travtränare på umåker, de bruka kunna hyra ut.

Typ Krister eller Jan.

2009-04-04 @ 15:50:03
Postat av: Anonym

hej igen. jag fick inte svar förra gången jag frågade fast du hade ju säkert mycket annat för dig.



Men har du några tips hur man kan få sin häst känsligare för skänkeln.



Sen en annan sak. Ibland när jag är ute och rider och min häst börjar tycka de är jobbigt så stannar hon bara. hon stegrar inte eller så utan hon bara står där, vad ska jag göra?



snälla hjälp mig.

2009-04-04 @ 20:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0