allt kommer under samma period

ja hörrni, jäkla skit med allt just nu!

Idag blev endast bella motionerad, haha och ni skulle ha sett hur sur hon blev.
Bella har otroligt mycke vårlänslor just nu så jag ville inte att min lillebror skulle behöca utsättas av dom, haha, så jag satte mig upp på henne idag och hon blev riktigt sur då hon märkte att shit nu kommer jag få press på mig och behöva jobba så hon gjorde några ordentliga bocksprång haha jättesöt!
Red henne på planen och hon skötte sig riktigt bra, men det var väll för att jag satt på henne då hade hon inte så mycket att säga till om.
Så allt ja önskar mig just nu är en större bella, går det att beställa kanske? haha

Ja och sen har vi tea, träningen gick inte bra, och stödet jag fick var inte heller så bra, men man kan inte vara nöjd med alla tränare.
Idag hade vi ut våran akupunktör så han kände igenom henne och hon ska behandlas med laser nu i två dagar och sen får vi se, Hon ska rejäl bantas nu i alla fall, nu är hon på tok för överviktig, Hennes Krafft foder ska dras ner ordentliget!
så hon lär vila nu i några dagar, får se om det blir någon msv:a på hemma tävlingarna.

Tur som jag har, är ju mira frisk och har mååååånga vårkänslor som snurrar i huvudet, ska raka henne imorgon och sen fara ut och rida igenom henne ordentligt!

Idag har jag köpt min efterlängtade mobil :D riktigt bra är den.

Just nu känns allt hemskt långt bort och omöjligt. men jag har aldrig kännt mig mer sugen på att skaffa storhäst, verkligen shit va kul det skulle vara, tror det här kanske blir sista ponnyåret, jag vet inte. just nu känns det så!

Nä nu ska jag titta lite på tv och sen sova, men ni får ha det så bra. så hörs vi imorgon, då ska ni få lite mer nya bilder osv! puss och kram! seeeeya!//
J.D


Fin mira <3




allt kommer lösa sig hjärtat!


Kommentarer
Postat av: lisa

vad har du för sadlar till tea och mira? :)

2009-04-27 @ 22:11:49
URL: http://liisaaal.devote.se
Postat av: caroline

väldigt mycket fina bilder :)

2009-04-28 @ 19:15:04
URL: http://jajajacarro.blogg.se/
Postat av: elvisss

jag stannar här och vi köper varsin storhäst typ!

2009-04-28 @ 22:29:06
URL: http://elvirabostrom.blogg.se/
Postat av: .....

Vilken kanontjej du är!

Du är en förebild för många tjejer.

Så va inte ledsen när allt inte går som det ska!

Livet är upp och ner, det klarar du och hästarna.

kram!

2009-04-29 @ 00:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0