Akupunktur, duktig mira!

Hej på er, Nu har jag ridit och hästarna har fårr akupunktur.
Tea fick vila idag eftersom hon svarar bättre på akupunkturen om hon har tagit det lugnt innan.
Mira fick hoppa på banan och hon var riktigt fin, inga dumheter alls och hon var jättepositiv, riktigt kul! :)

Tea svarad jättebra på akupunkturen och tyckte det var RIKTIGT skönt.
Mira ville inte riktigt erkänna att hon tyckte det va skönt utan hon ville mest spela arg. haha men efter ett tag gav hon sig och man såg riktigt hur det tog på henne.
Ingemar våran akupunktör tyckte mira hade blivit OTROLIGT(med storabokstäver) fin i kroppen sen sist och hon har satt riktigt bra med muskler, och hon är inte alls lika sne i ryggen. så det var riktigt kul att höra att det har blivit ett sånt stort resultat. :)
Och ja, när ja stod där och tittade så såg man ju faktiskt hur rund och fin hon har blivit! så nu taggar vi sundsvalltävlingen! :D

Nä hörrni nu ropar duschen och sen blir det att fara och handla massa maaaaat. men vi hörs sen! puss och kram, seeeeeeeeeya!//
J.D



Alltid du finaste.

Kommentarer
Postat av: Jen

Åh vad roligt, jag blir alltid lika glad när jag hittar en till hästblogg! :) Din hittade jag via bloglovin.

2009-04-05 @ 21:24:12
URL: http://jenkanz.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjena

du jag undrar hur du får tea att gå så högt med huvudet men endå inte bli så lång. för jag har ett problem att när jag höjer min hand när jag tex galopperar så följer inte halsen ett dugg med. utan den är fortfarande på samma ställe. då ser det bara knasigt ut om man rider med hög hand, Har du några tips på hur man ska göra för att få ens häst hals att bli som teas?

2009-04-06 @ 10:48:55
Postat av: ...

Hej.

Hur länge har du ridit?

Du verkar jätteduktig på det här med hästar.



En fråga till.

Det skulle vara kul att se de andras komentarer, kan du fixa de?

2009-04-06 @ 12:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0