Tea dagen :)

Idag är det ju tea dagen, mys mys.
Kom hem vid fem idag, åt middag och började med min SO-läxa som vi också fick idag, herregud va mycket det är i skolan just nu! Men jag ska kämpa mig igenom det här, nästa vecka har vi tre prov, var av ett som är matte(min svaga sida) Hade diagnos idag vilket gick SÄMST!!!
Efter att jag hade gjort klart halva läxan gick jag ut till stallet och gjorde bort det så jag skulle hinna in till idol.
Faktiskt första gången jag är klar i stallet före åtta på VÄLDIGT länge, tea fick lite gottigotti i namnsdags present jag tror hon blev lite chockad det såg ut så när jag hällde ner allt det goda i hennes krubba, hon tittade på mig med en frågande blick: är det här till mig? ska jag äta det här? så sööööt.
Hann inte vika täcken idag sopade och gjorde extra fint istället :)
så nu har jag sett på idol, sen hade dom äntligen släppt ett till avsnitt med gossip girl på piratebay :D aaas glad, så nu har jag sett det med!
Kan inte fatta att jag ska klara mig en HEL vecka tills nästa släpps!!!(besatt av gossip girl, japp)
haha aja nu har jag gjort klart so:n i alla fall och ska snart hoppa ner i sängen tror jag faktiskt!!! Men ni får ha det så bra!! seeeyaaa!! //
J.D
:)

Älskar dig mest snuttistea <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0