STORMVÄDER.

Fy och blä vilket väder det är,  då var den här helgen avklarad!
Lördag: LB, kändes jättebra, kunde ha haft en lite bättre grundgalopp. men inga fel och jag knep första platsen :D
Söndag: LB+5 Kändes också väldigt bra, dock fick jag ett pet på femman för att jag backade lite för mycket! LA, hon överhoppade någon så in i h-vetet, och det vara bara sjukt, så vi tog oss till sjuan och då var hon helt slut så hon stannde och sen mot åttan föll jag fram och hon var fortfarande sjukt trött, så hon stannade där med, jag vet inte om jag kan säga att jag är nöjd, men ja. det är ju kul att hon börjar hoppa så bra, men samtidigt inte.
men men. nu får vi träna och se hur det blir!
Amanda har i alla fall hjälp mig, min lilla slav höll jag på att säga, jag känne rmig så hemsk då du får slava runt! men du är i alla fall bäst och det hoppas jag du vet!
och tack till min syster som också hjälpte mig och evelina med! PUSSAR på er<3
Hoppas allt löser sig och blir bra. älskar dig!

älskar dig, bara dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0