Sol!

Idag är det helt underbart väder, och jag sitter hemma med jordens huvudvärk!
har precis duschat och gjort en ansiktsmask.
Igår kom jag in så himla sent så jag tänkte berätta nu hur det gick att rida!
Jag for ut väldigt sent så jag drog mig mot "våran" belysta "ridbana" (fotbollsplanen;)) och joggade runt lite, red på hackmoret och hade inga skydd, bara sadel och träns, sen hade jag glömt ställa bort ett litet räcke som jag använde förra veckan så jag tänkte nä nu ska jag testa hoppa det där engång i båda varven och kolla om det är dom där bakskydden som gör att hon hoppade sådär, och nä hon hoppa exakt lite luftigt och fint som på tävlingen, ska inte hoppa nu fören till helgen och då ska jag se om hon fortfarande hoppar så, det enda som hände när jag red utan bakskydden var att hon började bocka igen, och ja jag får ju se imorgon (eftersom hon ska vila idag) om hon fortfarande bockar när jag inte har dom där, gör hon det måste jag ju bara sätta tillbaka dom!
men men senare tänkte jag att jag skulle berätta lite om ärret tea har på sin bakdel som många frågar och undrar vad det är, men det berättar jag senare ikväll :) kika in då!! ha det bra! seeeeya!//
J.D

finaste<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Tänk att det alltid finns folk som inte tål andras framgång. Fyfan alltså, att ridsporten ska ha så mkt avundsjuka inom sig att man tom sprider lögner och skitsnack för att man är avundsjuk för att nån annan har en fin häst, rider bra etc. Usch. Hoppas ni får reda på vem som snackat skit... Den kan ju inte ha gått igenom den anmälningen ändå..?



Ja, skriv gärna om Teas ärr på bakdelen, om jag inte minns fel så hade min valack ett exakt likadant och det kändes så flummigt att båda hästarna jag red hade såna ;P

2008-10-07 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0