Fredag, "frisör dagen"

Idag har mitt stall varit omvandlat till en frisörsalong, mira och tea har blivit ny rakade, :)
hovskägget på tea rök också, så nu ser hon ut som en findam igen.
Red båda två också, tea gick väll helt okej, tränade på att galoppera upp på medelinjen och då blev hon lite stressad och ville gärna byta galopp, men annars kändes hon pigg och fin :D
Mira var också jätteduktig, red lite längst vägarna, och hon tyckte det var lite jobbigt då jag krävde lite av henne i galoppen så då stannade hon och protesterade två gången, men båda gångerna löste vi det snabbt och enkelt frammåt, så jag är helt nöjd!
Nu har jag tittat på idol, jag tycker robin e och b var riktigt duktiga idag! spännade och se vem som åker ut, jag har varkligen ingen aning om vem det kan bli.
Men nu ska jag faktiskt gå ut till stallet och hoppas på att mamma ska komma hem snart så hon får träffa finaste mira, jag är typ helt såld, hon är så fin<3 tack igen för att vi får låna henne!
Slänger in lite bilder sen, tills dess får ni nöja er med en hoppbild på mig och älsk. ha det bra! kika in om en timme kanske, så har jag lagt in lite bilderna från dagen och kvällen! ses då!seeeeeya!//
J.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0