Eurosport, hoppning! NU!

Idag har det varit en helt okej dag!
det gick jättebra att rida teabus! intervalltränade lite. hon var jätteduktig och tyckte nog det var superkul, det såg så ut i alla fall :)
Imorgon blir det lite mer konditonsträningen och på fredag ska jag mest jogga igenom henne se till att hon
är mjuk och fin i sidorna!
Ett tips har jag idag! När du intervalltränar ska du försöka hålla ett jämt tempo som du bara kan ligga och rulla i.
hästen får inte öka tempot hela tiden, vilket är lätt hänt! så försök hålla ett jämt tempo hela tiden, det sätter mjölksyran på spel.
Dagarna bara rinner iväg och det känns sjukt bra för nu är det inte länge kvar till lov :D
Nu ska jag skynda mig att duscha, innan ridsport börjar på eurosport glöm inte att titta på det, som börjar NUUU! själv hinner jag inte duscha innan men men. för göra det senare! 
ha det bäst så hörs vi imorgon. då kommer också amanda hit är det tänkt! mer om det imorgon!seeeeeeeeeya!//
J.D 

puss och kram från mig och bästa tea<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0