12 oktober, söndag!

Grattis grattis på min söööööta syster <3
Idag har det varit en seeeeeeg dag, vaknad 12 :O  galet.
hursom helst åt jag lite frukost sen for vi hem till mamma och firade syster!
har fikat mest hela kvällen, sen åt vi en gooood middag lasange, men innan middan så mockade jag och gjorde klart allt i stallet, tea fick vila idag, hon gick så hårt dom sista dagarna och jag har så himla ont i huvudet!
jaja, nu ska jag sova! men imorgon är det måndag och en ny vecka, nya möjligheter höll jag på att säga!
sitter förövrigt och letar med ljus och lykta efter en inte allt för dyr d-ponny, men de går inte framåt, men men vi ser väll! :)
Nä nu ska jag sova! men ni får ha det så bra! slänger in en bild från huddik 07(?) ha det bäst! seeeya!//
J.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0