11 oktober, lördag kväll

Här sitter jag hos pappa trött som bara den och ska snart gå och sova, men jag lovade ju ett inlägg ikväll!
Jag och amanda red ut i skogen och det gick väll bra, hästarna var galna, vi red i typ mer än en timme, haha men kul vare!
tea var ganska dryg faktsikt. Antingen så svarade hon inte för skänkeln eller så skenade hon fram haha typ, men hon är alltid så när jag rider med andra, ena taget kan hon inte gå själv utan måste klänga på den andra hästen elller så vill hon vara långt före. det blir liksom på av på av på av på av, haha!  men men jag orkade inte bry mig så mycket, vi var ju ute och busade ändå!
haha sen tittade jag och amanda på gamla filmer som vi spelat in med filmkameran, bland annat hittade vi en film då vi för första gången är i ridhuset med tea och vi nyss satt igång henne så vi travar bara eller ja inte vi utan cassandra(syster) red henne! tänk så omusklad hon var då helt sjukt och manen var överallt och ingenstans, men jag måste faktiskt säga att du red/rider henne sjukt bra! och jag saknar dig jättemycket bland hästarna, du måste börja igen, du är så duktig, fatta det!!!!!!!!! börja igen nu!!!!!!
ikväll har jag varit och ätit middag med mamma och hela familjen på kina resturang, cassandras födelsedags middag :). sjukt mätt blev jag!
sen for jag hem till pappa och nu sitter jag här! kvällen har varit helt okej :)
nä nu ska jag sova! imorgon fyller syster år ju! kika in då! ha det bra! kram! seeeeeeya!!//
J.D

världensnyggastefinastebästaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0