10 oktober(igår) & 11 oktober, inte lika underbart väder

Hejsan, igår kom amanda hit och vi chillade lite, haha nämen, vi for ut och red ganska sent, men det var ju så himla varmt ute igår kväll, tänkte ni på det?
Hur som helst gick det bra, vi var ute och red längst vägarna och busade på, tea (och bella) var väldigt pigga och glada! haha ;) men det gick bra. det var kul för den delen också!
Bella fick sig ett nytt snyggt höst-täcke igår också :)
Huset är mamma kär i men tyvärr så är det så mycket att göra med huset så det är lite motvilligt att dom tänker lägga något bud, men stallet var tydligen jättefint och allt annant, typ läget. men vi ser väll!

Och idag så har jag hunnit stiga upp, mockat och slängt ut hästarna och ska väll snart gå och dra upp amanda som fortfarande ligger och sover och äta frukost :D haha
ikväll far jag till pappa, och imorgon fyller storasyster år!
Åh jag måste bara säga hur ooooooerhört mycket jag längtar till stockholm helt sjukt, vi ska dit v.48 har jag räknat ut.
åh det kommer bli såå kul!!!!!!!!!!!!
Sen på höstlovet kanske det blir skååååne<3
Jag kommer slänga in ett inlägg ikväll när jag är hos pappa om hur dagen varit :)
Ni får kika in då! ha de bra!seeeeeya!!!!//
J.D

detta täcke fick lillabella, fast hennes var blått!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0