Toppen!

Nu var det ett tag sen jag skrev något i bloggen förlåt!
I fredag var det jättetrevligt, men det var inte så förvånande, har alltid kul med er tjejer! tack!
I lördags var jag kvar hos emma till typ fyra sen for vi till johanna och sen kom mamma och hämtade mig där, eftersom jag var så förbannat trött för att vi inte hade sovit på hela natten typ så orkade jag inte sätta mig och skriva ett inlägg! ;)
Och igår var det farsdag så jag tillbringade min dag/kväll där!
Just nu håller jag på att krypa ur skinnet så sugen jag är på att rida, herregud hur ska jag klara det här?
tea verkar också ha ganska så mycket energie, haha får nöja mig med att borsta och mysa med henne, dock är hon inte så mysig just nu då hon för de mesta bara vill ut och busa! haha!
Shit nu är det inte länge kvar till globen och stockholm, jag är så himla taggad, iiih!
Igår satt jag mamma och peder och pratade lite om tränare och så. vi kom fram till att jag borde försöka hitta en vecko tränare också. grejen är den att när jag bara tränar en gång i månaden blir det en sån stor grej av det och vi kan inte prestera lika bra. jag behöver träna oftare eftersom jag har väldigt lätt för att bli nervöd. nu är det bara ett problem att bestäma sig för vem man ska träna för.... det är alldelens för få tränare här uppe. jag har ungefär två att välja mellan... ja jag får helt enkelt fundera. men en sak är säkert och det är att jag ska börja träna en gång i veckan, sen för vem får vi helt enkelt se :) jag har ju ett tag på mig, ska börja träna i slutet av december igen så det är ett tag kvar!
nä nu ska jag gå och plugga lite! men ni får ha det så bra! och kika in lite då och då så kanske jag har lagt upp något nytt!seeeya!//
J.D

hihi sötaste när vi var i skåne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0