Söndag, städa, planering.

Ja här sitter man och planerar allt man ska köpa i sthlm, dom flesta julklapparna blir de ju att köpa där.
Sitter också och tittar efter en nyårsklänning, vill ha en riktigt snygg iår!
annars har jag inte hunnit gör så mycket idag, vaknade och tittade ut och såg att det snöade YES! gick och släppte ut hästarna, det tog typ en halvtimma innan jag kunde bestäma mig för vilket täcke tea skulle ha, haha. sen blev det frukost och efter det har jag bara chillat, men nu börjar det ju faktiskt vara dags att ta tag i lite saker, som att städa mitt rum -.- dryygt!

Tänkte lägga ut vad som händer i veckan:
Måndag:Skolan, inga mer planer.Göra hk-läxan. lämna in ledighetsansökan
Tisdag:Hk-läxa inlämning, skola, sv läsa typ hundra sidor ur en bok som jag borde ta tag i och läsa klart.
Onsdag: Skola, kolla upp alla arbeten jag måste ta med mig under sthlm resan.
Torsdag:Ledig, packa klart och fixa allt inför sthlm, pussa extra mycket på tea<3
Fredag:Sitter på en buss påväg till sthlm :D
Lördag:STHLM :D
Söndag:sthlm, hemresa :(
ska fara och hälsa på anna nån av dagarna också. :)

Tjoho, nu ska jag städa mitt rum, yippie, nooot. vi höres sen då, puss och kram! seeeeeeeeya!//
J.D

Städa städa städa städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0