Surt. dumma gammla lastbil.

Det blev inge huddik pga våran USLA lastbil....
åh jag peppade verkligen. aja nu blir det att tagga om till ö-vik om två helger.
nu har jag i alla fall fått några bilder från umeå tävlingarna.
igår red jag teabus på ängen, helt galen var hon så tillslut så gav jag upp och sadlade av och hämtade longeringsgrejorna så då fick hon allt busa av sig och det kan jag ju säga att hon gjorde ordentligt. haha hon är så söt min älskling<3
i helgen ska jag passa på att utforska en skogsväg som jag inte gjort än det börjar vara på tiden nu haha, men vadå bättre sent än aldrig!
jag har inte vågat rida över en jättedålig bro som jag trodde man skulle behöva, men jag tror att man bara kan rida runt den. så det äger ju!!!!
Så nu slänger jag in en bild från umeås tävlingar, sen ska jag ut i stallet till min sötnos. Hejdå! //jacqueline
Ps. skriver sen om skogsvägen om jag tar mig dit!



image21

Alla bilder är från MSV:A debuten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0