Ny vecka, längtar redan till nästa helg!!!

Så då var tävlingarna över och jag är hur nöjd som helst!
Msv:a debuten gick ju super fick två nedslag var av ett som jag kom snett på så då rev hon det och sen petade hon ut i tre kombinationen för att det blev lite för trångt. men jag är sjukt nöjd!
Sen har rebecka hjälpt mig i helgen vilket jag är väääldigt tacksam över, puss på hon!
och sen vill man ju också tacka snälla amanda som hjälpte till och  var bästa skötaren i världen, helt sjukt va bra du är!

Så nu peppar jag nästa helg, far redan på torsdagen till huddik, är sjukt taggad vill fara NU!
Nä men nu ska jag ut och rida min älskling, sitter även och väntar på lite foton från ihelgen!
Tea är i alla fall sjukt bäst! <3

puss o kram// jacqueline

image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0